Mijn Sint Joseph

Nog sneller en makkelijker uw woonzaken regelen. Wij helpen u daarbij met ons klantportaal ‘Mijn Sint Joseph’. Als huurder ontvangt u een activatiecode waarmee u het klantportaal kunt activeren. Voor een kleine groep huurders geldt dat zij niet zelf een inlog ontvangen. Dit geldt bijvoorbeeld voor huurders die via een zorginstelling huren.

Activeren en inloggen
Bij Mijn Sint Joseph logt u in met uw mailadres en wachtwoord. Voordat u inlogt activeert u uw account met de activatiecode die u per brief van ons ontvangt. Na activatie kiest u zelf een wachtwoord. Is uw account geactiveerd dan kunt u daarna telkens inloggen met uw mailadres en het zelf gekozen wachtwoord. Via onze website gaat u naar de knop ‘Mijn Sint Joseph’. Daar vult u uw emailadres en wachtwoord in.

Gegevens inzien/wijzigen
In Mijn Sint Joseph ziet u alle gegevens die voor u en uw woning belangrijk zijn. U kunt hier ook uw gegevens wijzigen, een reparatieverzoek indienen en een betalingsoverzicht bekijken.

Problemen
Lukt het activeren of inloggen niet? Of heeft u andere vragen over Mijn Sint Joseph? Bekijk dan hier de meest gestelde vragen met antwoorden. Niet gevonden wat u zocht? Vul het contactformulier in of neem telefonisch contact met ons op.

Hoe voer ik een betaling uit via Mijn Sint Joseph?

Via het tabblad “Mijn financiën” kunt u betalingen verrichten. Kies bovenaan voor het juiste contract.

Hoe zeg ik de huur op via Mijn Sint Joseph?

Via de knop “mijn huur opzeggen” kunt u uw huur opzeggen.

Ik ben de activatie code kwijt. Hoe kan ik mijn account activeren?

Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij kunnen u verder helpen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor Mijn Sint Joseph. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Gaat u naar Mijn Sint Joseph. In het inlogscherm klikt u op Ik ben mijn wachtwoord vergeten. U ontvangt een e-mail met een nieuw wachtwoord. U kunt met uw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord inloggen. U kunt het wachtwoord na het inloggen aanpassen naar een wachtwoord dat u zelf kiest.

Let op: het wachtwoord moet uit minimaal 6 tekens bestaan. Met tenminste 1 getal, 1 hoofdletter en 1 kleine letter.

Ik heb een klacht. Kan ik die melden via Mijn Sint Joseph?

Via de knop “Klacht dienstverlening” in Mijn Sint Joseph kunt u een klacht indienen. Als u een klacht heeft over de staat van uw woning en wilt u dat wij hier iets aan doen, dan kunt u via de knop “reparatieverzoek indienen” een verzoek doen.

Ik heb geen brief ontvangen met een activatiecode. Hoe kan dat?

Wat vervelend om te horen dat u geen activatiecode heeft ontvangen. U kunt een contactformulier invullen om alsnog een activatiecode te ontvangen. Wij versturen u dan een nieuwe brief met een nieuwe code.

Ik kan niet inloggen.

Zorg er voor dat uw account is geactiveerd! Dat kunt u doen via de activatiepagina. Als u nog steeds niet kunt inloggen kunt u een contactformulier invullen. Vermeld in dit formulier de foutmelding die u ontvangt waardoor u niet kunt inloggen.

Kan ik via Mijn Sint Joseph mijn reparatieverzoek plannen?

Via de knop “reparatieverzoek” kunt u gemakkelijk een reparatieverzoek indienen. In het overzicht kunt u onder “Mijn ingediende aanvragen” de status van het verzoek bekijken.

Mijn mailadres is gewijzigd. Hoe zorg ik dat ik met mijn nieuwe mailadres kan inloggen?

Via de knop “mijn instellingen” kunt u uw e-mail adres wijzigen. Let op, dit is ook uw nieuwe inlog.

In dit menu kunt u ook uw wachtwoord wijzigen.

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Via het tabblad “mijn gegevens” kunt u uw gegevens wijzigen.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Help ons onze website te verbeteren door uw vraag naar ons te sturen via ons feedbackformulier

Stel uw vraag