Regel uw zaken via Mijn Sint Joseph

Nog sneller en makkelijker uw woonzaken regelen. Wij helpen u daarbij met ons klantportaal ‘Mijn Sint Joseph’ en met de (digitale) postverzending via Postex.

Mijn Sint Joseph
Het klantportaal ‘Mijn Sint Joseph’ is een veilige, online omgeving waar u als huurder met uw e-mailadres en eigen wachtwoord inlogt. Met ‘Mijn Sint Joseph’ kunt u uw eigen (betaal)gegevens inzien, wijzigingen doorgeven en de huur opzeggen. 

Account activeren
Om in te kunnen loggen, activeert u het account eerst met behulp van een activatiecode die u per brief van ons ontvangt. Tussen 6 en 15 november ontvangt u de brief met activatiecode en een flyer met uitleg over het activeren van uw account.

Postex
Postex is onze partner die vanaf nu de digitale betalingsverzoeken voor ons verstuurt. Dit scheelt post/papier en is beter voor het milieu. Met het digitale betalingsverzoek kunt u eenvoudig de betaling uitvoeren met een QR-code en uw eigen betalingsapp. Op de betalingsverzoeken ziet u straks ook het logo van Postex. Wanneer uw e-mailadres bij ons bekend is dan ontvangt u binnenkort bericht van hen.

Geen e-mailadres
Heeft u geen e-mailadres of is deze bij ons (nog) niet bekend dan ontvangt u de betalingsverzoeken gewoon per post. In de eerstvolgende brief krijgt u dan de keuze om de post een volgende keer digitaal te ontvangen en wat u moet doen om dit te regelen.

Meer mogelijkheden
Er is nog veel meer mogelijk met het klantportaal ‘Mijn Sint Joseph’ en Postex. Denk aan gerichte informatie over het onderhoud dat wij uitvoeren aan uw woning of complex, het versturen van (nieuws)brieven, het volgen van een melding en meer. Om te voorkomen dat u door de bomen het bos niet meer ziet, kiezen we ervoor om ‘Mijn Sint Joseph’ en Postex stap voor stap uit te breiden.

Terug naar overzicht