Reparatieverzoek

Een gebrek of storing aan uw woning of woongebouw is vervelend. Wij helpen u graag om dit vakkundig te verhelpen. Van 17 december 2018 tot en met 1 januari 2019 is het helaas niet mogelijk om uw reparatieverzoek via de website of het klantportaal aan ons door te geven. Gaat er iets stuk, belt u dan met ons op nummer 0546 87 58 00. Wij noteren uw reparatieverzoek, verwerken dit en zorgen dat er een vakman uw kant op komt.

Omdat het systeem van 17 december tot met 1 januari ook voor ons niet te gebruiken is, kan het iets langer duren voordat uw verzoek verwerkt en uitgevoerd wordt. We hopen dat u hier begrip voor heeft. Vanaf 2 januari is ons systeem weer actief en kunt u reparatieverzoeken weer via de website/klantportaal aanmelden. Excuses voor het ongemak.

Onze woningen zijn verzekerd tegen glasschade. Glasschade kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch melden bij De Glaslijn, telefoonnummer 0800 020 50 50 (gratis). De Glaslijn zorgt dat de ruit zo snel mogelijk wordt vervangen of regelt een noodvoorziening.

Als ik een reparatieverzoek heb, waar meld ik die? ​

Een reparatieverzoek is een verzoek om een defect of een storing aan of in uw woning op te lossen. U kunt uw reparatieverzoek direct regelen via Mijn Sint Joseph of via de button 'Reparatieverzoek'.

Gaat het om een spoedgeval? De snelste manier om ons te bereiken is door ons te bellen. Buiten kantoortijden wordt u doorgeschakeld naar onze meldkamer. De telefonist helpt u direct verder.

Mijn waterreservoir van het toilet is defect. Wat kan ik doen?

U kunt een reparatieverzoek sturen via onze Mijn Sint Joseph of via de bovenstaande knop op deze pagina..

De afvoer van mijn wasmachine lekt. Wat moet ik doen?

 U kunt uw reparatieverzoek direct regelen via Mijn Sint Joseph.

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Heeft u een storing of schade die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Bijvoorbeeld een ernstig lekkende waterleiding, een verstopte hoofdriolering, een ernstige daklekkage of een liftstoring? Bel ons dan op telefoonnummer (0546) 87 58 00. U wordt direct doorverbonden met de wachtdienst.

In geval van een gaslek
Bij een gaslekkage of een vermoeden van een gaslekkage, adviseren wij u direct telefonisch contact op te nemen met Sint Joseph. Buiten kantoortijden wordt u doorverbonden met de wachtdienst.

Een technisch onderdeel in mijn woning is kapot. Kan ik deze omruilen?

Als u lid bent van het Abonnement klein onderhoud van Sint Joseph dan kunt u kapotte technische onderdelen in uw woning omruilen voor een nieuw exemplaar. Denkt u bijvoorbeeld aan een toiletbril, kraan, afdekplaatje stopcontact of doucheslang. Dat kan tijdens onze openingstijden. Neemt u wel het defecte onderdeel mee, zodat we kunnen zien wat u precies nodig heeft.

U kunt lid worden van het Abonnement klein onderhoud via Mijn Sint Joseph.

Bij het afhalen van het behang laat het stucwerk los, wat kan ik hier aan doen?

U kunt uw reparatieverzoek direct regelen via MIjn Sint Joseph.

De afvoer van mijn wastafel lekt. Wat moet ik doen?

U kunt uw reparatieverzoek direct regelen via MIjn Sint Joseph.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Help ons onze website te verbeteren door uw vraag naar ons te sturen via ons feedbackformulier

Stel uw vraag