Reparatieverzoek

Een gebrek of storing aan uw woning of woongebouw is vervelend. Wij helpen u graag om dit vakkundig te verhelpen. Uw reparatieverzoek geeft u hieronder via de knop aan ons door, via het klantportaal of door ons te bellen op nummer 0546 87 58 00. 

Onze woningen zijn verzekerd tegen glasschade. Glasschade kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch melden bij De Glaslijn, telefoonnummer 0800 020 50 50 (gratis). De Glaslijn zorgt dat de ruit zo snel mogelijk wordt vervangen of regelt een noodvoorziening.

Nu mijn reparatieverzoek sturen

Als ik een reparatieverzoek heb, waar meld ik die? ​

Een reparatieverzoek is een verzoek om een defect of een storing aan of in uw woning op te lossen. U kunt uw reparatieverzoek direct regelen via Mijn Sint Joseph of via de button 'Reparatieverzoek'.

Gaat het om een spoedgeval? De snelste manier om ons te bereiken is door ons te bellen. Buiten kantoortijden wordt u doorgeschakeld naar onze meldkamer. De telefonist helpt u direct verder.

Mijn waterreservoir van het toilet is defect. Wat kan ik doen?

U kunt een reparatieverzoek sturen via onze Mijn Sint Joseph of via de bovenstaande knop op deze pagina..

De afvoer van mijn wasmachine lekt. Wat moet ik doen?

 U kunt uw reparatieverzoek direct regelen via Mijn Sint Joseph of via de button 'reparatieverzoek' op onze website.

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Heeft u een storing of schade die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Bijvoorbeeld een ernstig lekkende waterleiding, een verstopte hoofdriolering, een ernstige daklekkage of een liftstoring? Bel ons dan op telefoonnummer (0546) 87 58 00. U wordt direct doorverbonden met de wachtdienst.

In geval van een gaslek
Bij een gaslekkage of een vermoeden van een gaslekkage, adviseren wij u direct telefonisch contact op te nemen met Sint Joseph. Buiten kantoortijden wordt u doorverbonden met de wachtdienst.

Een technisch onderdeel in mijn woning is kapot. Kan ik deze omruilen?

Als u lid bent van het Abonnement klein onderhoud van Sint Joseph dan kunt u kapotte technische onderdelen in uw woning omruilen voor een nieuw exemplaar. Denkt u bijvoorbeeld aan een toiletbril, kraan, afdekplaatje stopcontact of doucheslang. Dat kan tijdens onze openingstijden. Neemt u wel het defecte onderdeel mee, zodat we kunnen zien wat u precies nodig heeft.

Bent u nog geen lid van het Abonnement klein onderhoud dan kunt u zich aanmelden via Mijn Sint Joseph.

Bij het afhalen van het behang laat het stucwerk los, waar kan ik dit melden?

U kunt uw melding en reparatieverzoek direct regelen via Mijn Sint Joseph of via de button 'reparatieverzoek' op onze website.

De slagboom in de parkeergarage werkt niet. Bij wie kan ik dit melden?

U kunt contact opnemen met Sint Joseph. Wij sturen dan zo snel mogelijk een monteur langs.

Als u ons belt in de avonduren of in het weekend dan wordt u doorverbonden met onze meldkamer en door de telefonist verder geholpen.

Er is iemand bij mij aan de deur (geweest). Hoe weet ik dat deze persoon namens Sint Joseph komt?

Als er onderzoek in uw wijk of woning wordt gedaan of werkzaamheden worden uitgevoerd, dan ontvangt u van ons hierover een e-mail of brief. Onze medewerkers en de bedrijven die voor ons werken, bijvoorbeeld een aannemer, kunnen zich legitimeren. Vraagt u dus gerust om het legitimatiebewijs en/of de brief. Vertrouwt u het niet? Neemt u dan contact met ons op.

De afvoer van mijn wastafel lekt. Wat moet ik doen?

 U kunt uw reparatieverzoek direct regelen via Mijn Sint Joseph of via de button 'reparatieverzoek' op onze website.

De regenpijp (hemelwaterafvoer) van mijn woning is verstopt. Wat moet ik doen?

Indien u zeker weet dat de regenpijp een verstopping heeft kunt u een reparatieverzoek indienen via Mijn Sint Joseph of via de button 'reparatieverzoek'.

Als de regenpijp het hemelwater niet kan afvoeren omdat de dakgoot vol ligt met bijvoorbeeld bladeren dan kunt u een verzoek bij Sint Joseph indienen via het contactformulier om de dakgoten schoon te maken. 

De sleutel van mijn buitenkraan is defect, kan ik een nieuwe krijgen?

Nee, wij hebben geen sleuteltjes van buitenkranen. U moet zelf een nieuwe halen bij bijvoorbeeld de firma Van Buuren.

De (thermostaat)knop van de radiator zit vast/ is defect. Bij wie kan ik dit melden?

U kunt hiervoor een reparatieverzoek indienen bij de firma Geas via telefoonnummer 0546-200013.

Als u niet in de gelegenheid bent om te bellen dan kunt u een reparatieverzoek indienen via het contactformulier. De firma Geas zal vervolgens contact met u opnemen om een afspraak in te plannen.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Help ons onze website te verbeteren door uw vraag naar ons te sturen via ons feedbackformulier

Stel uw vraag