Reparatieverzoek

Een gebrek of storing aan jouw woning of woongebouw is vervelend. Wij helpen graag om dit op te lossen.
Jouw reparatieverzoek geef je online aan ons door. Je kan ons ook bellen op 0546 87 58 00. Onze woningen zijn verzekerd tegen glasschade. Glasschade kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch melden bij De Glaslijn, telefoonnummer 0800 020 50 50 (gratis). De Glaslijn zorgt dat de ruit zo snel mogelijk wordt vervangen of regelt een noodvoorziening.

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Algemeen

Heb je een storing of schade die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Bijvoorbeeld een ernstig lekkende waterleiding, een verstopte hoofdriolering, een ernstige daklekkage of een liftstoring? Bel ons dan op telefoonnummer (0546) 87 58 00. U wordt direct doorverbonden met de wachtdienst.

In geval van een gaslek
Bij een gaslekkage of een vermoeden van een gaslekkage, adviseren wij u direct telefonisch contact op te nemen met Sint Joseph. Buiten kantoortijden wordt u doorverbonden met de wachtdienst.

Voor overige verzoeken dien je een reparatieveroek in.

Een (technisch) onderdeel in mijn woning is kapot. Kan ik deze omruilen?

Algemeen

Als je lid bent van het Abonnement klein onderhoud van Sint Joseph dan kan je kapotte technische onderdelen in jouw woning omruilen voor een nieuw exemplaar (behalve wanneer deze schade door eigen toedoen is ontstaan). Denk bijvoorbeeld aan een toiletbril, kraan, afdekplaatje voor het stopcontact of doucheslang. Je kan materialen ruilen bij de balie van onze werkplaats aan de Twentelaan 4. Deze balie is open van maandag tot en met donderdag van 16.00 tot 16.30 uur. Neem wel het defecte onderdeel mee, zodat we kunnen zien wat je precies nodig hebt.

Ben je nog geen lid van het Abonnement klein onderhoud dan kan je je aanmelden via Mijn Sint Joseph.

Ik heb schade veroorzaakt aan mijn woning. Wat moet ik doen?

Algemeen

Dat is vervelend, maar het kan gebeuren. Je kan een reparatieverzoek indienen via de website. Je kan de toedracht en de schade uitleggen in het daarvoor bestemde opmerkingenveld. Ook kan je het contactformulier gebruiken om de veroorzaakte schade aan ons door te geven. Wij kunnen de schade herstellen en brengen de kosten bij jou in rekening.

Wat kan ik doen tegen condensvorming op de ramen?

Algemeen

Condens ontstaat op koude plekken, zoals ramen en muren, en kan schimmel veroorzaken. Voorkom dit met deze tips:

  • Ventileer 3-4 keer per dag door ramen kort wijd open te zetten.
  • Houd de temperatuur constant, vooral in koude ruimtes (min. 17-18°C).
  • Droog was niet in slecht geventileerde kamers.
  • Zorg voor een goede luchtcirculatie en voorkom grote temperatuurverschillen.

De slagboom van ons parkeerterrein werkt niet. Bij wie kan ik dit melden?

Algemeen

Je kan een melding maken via het contactformulier. Vermeld hierbij de exacte loctatie, zodat wij zo snel mogelijk een monteur langs kunnen sturen.

In de avonduren of in het weekend kan je ons bellen. Je wordt doorverbonden met onze meldkamer en door de telefonist verder geholpen.

Er is iemand bij mij aan de deur (geweest). Hoe weet ik dat deze persoon namens Sint Joseph komt?

Algemeen

Als er onderzoek in jouw wijk of woning wordt gedaan of werkzaamheden worden uitgevoerd, dan ontvang je van ons hierover een e-mail of brief. Onze medewerkers en de bedrijven die voor ons werken, bijvoorbeeld een aannemer, kunnen zich legitimeren. Vraag gerust om het legitimatiebewijs en/of de brief. Vertrouw je het niet? Neem dan contact met ons op: 0546 875 800

Ik ben niet tevreden over de uitvoering van de reparatie die gedaan is. Hoe kan ik dit melden?

Algemeen

Vervelend dat de reparatie niet naar wens is uitgevoerd. Je kan ons hierover berichten via ons contactformulier