Klacht Dienstverlening

Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de wijze waarop wij uw verzoek of klacht hebben behandeld. Is dat het geval? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op om dit bespreekbaar te maken. Komt u er samen met ons niet uit? Dan kunt u een klacht indienen over onze dienstverlening. Wij behandelen uw klacht zorgvuldig en proberen deze alsnog samen met u op te lossen. Bent u het niet eens met de aangedragen oplossing, dan kunt u terecht bij de regionale Klachtencommissie Woningcorporaties Twente e.o.

Nu mijn klacht dienstverlening indienen

Ik heb een klacht ingediend bij de klachtencommissie. Hoe gaat het nu verder?

De procedure klachtenbehandeling neemt ongeveer zes weken in beslag. U vindt de procedure op de website van Klachtencommissie Woningcorporaties Twente e.o.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Help ons onze website te verbeteren door uw vraag naar ons te sturen via ons feedbackformulier

Stel uw vraag