Klacht Dienstverlening

Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de wijze waarop wij uw verzoek of klacht hebben behandeld. Is dat het geval? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op om dit bespreekbaar te maken. Komt u er samen met ons niet uit? Dan kunt u een klacht indienen over onze dienstverlening. Wij behandelen uw klacht zorgvuldig en proberen deze alsnog samen met u op te lossen. Bent u het niet eens met de aangedragen oplossing, dan kunt u terecht bij de regionale Klachtencommissie Woningcorporaties Twente e.o.

Nu mijn klacht dienstverlening indienen

Ik heb een klacht ingediend bij de klachtencommissie. Hoe gaat het nu verder?

De procedure klachtenbehandeling neemt ongeveer zes weken in beslag. U vindt de procedure op de website van Klachtencommissie Woningcorporaties Twente e.o.

Welke klachten neemt de Klachtencommissie niet in behandeling?

Klachten die u al bij een andere instantie in behandeling heeft gegeven, behandelt de Klachtencommissie niet. Klachten over de huurprijs of over de servicekosten behandelt de Huurcommissie of de kantonrechter. Kijk voor meer informatie over de werking van de regionale Klachtencommissie Woningcorporaties Twente e.o.op www.klachtencommissiewoningcorporaties.nl

Wat zijn de contactgegevens van de klachtencommissie?

Die gegevens vindt u op www.klachtencommissiewoningcorporaties.nl. De website van de Klachtencommissie Woningcorporaties Twente e.o.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Help ons onze website te verbeteren door uw vraag naar ons te sturen via ons feedbackformulier

Stel uw vraag